Min älskade, älskade vän!

Idag va jag först på körskolan, gick sådär idag.. vet inte vad det var med mig, men var verkligen inte fokuserad för körningen alls!
SKÄRPNING KAJSA! haha ;)
Sen gick jag och hämtade ut mitt pass och leg, och efteråt sprang jag till min lärare på estetisk verksamhet och frågade om jag fick ta 2 bussen till Isabelle då nästa skulle gå halv 5 - vilket betyder att jag knappt skulle hitta vara med henne något!
Och det fick jag, så efter 2 timmars bussresa fick jag ÄNTLIGEN träffa min underbara vän efter nästan 3 år!
Och jäklar vad jag saknat dig Isabelle! Du är så jävla underbar, bara att kämpa på! Du kommer klara det här gumman! 
Alla är på din sida! <3

Kom precis hem och ska lägga mig och sova nu, så jag orkar upp med bussen imorgon..
Geografi och Matte, så ska jag växla pengar till euro också, på Söndag åker jag! 
Puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!