Musik och Wordfeud.

Åkte till stan och kom dit lagom till min körtid.
Åh, det går så jävla bra med körningen! Tänk om det kunde gå lika bra med det sociala just nu?
Aja, men som sagt, hur långt jag kommit är en hemlis.. hihi ;)
Efter körningen gick jag och mötte upp William, så gick vi och kollade efter en jacka och en väska till mig..
Hittade först en jacka på carlings som jag faktiskt gillade riktigt mycket, dock funkade inte dragkedjan som den skulle.. Så mamma tyckte vi skulle till naturkompaniet istället och kolla om jag hittade någon där!
Och det gjorde jag faktiskt! en blå fjällräven med typ ull inuti, alltså INTE en köttbullejacka!
Bild kommer senare om jag får till någon :) hihi.
Nu ska jag äta, och sen blir det stallet!


Puss:*


pifuo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!