Nytatuerad och nöjd!

Bloggade inget igår då jag kom hem så jäkla sent!
På förmiddagen va jag ju på *********, vilket gick jättebra!
Dock va det mindre än man förväntat sig, men det va en upplevelse, absolut!


Efter det gick jag, Emelie och Ida och åt Pizza för att lugna mina nerver lite, vilket inte lyckades! haha..
Gjorde några ärenden på stan, och sen åkte jag och Ida till Brunflo för att tatuera mig.
Har nog aldrig varit så förbannat nervöst i hela mitt liv, och när han började tatuera kändes det inte!
Det gör BETYDLIGT ondare att dra av ett plåster från huden! Jag som trodde det skulle vara jättekänsligt bakom örat? haha.. så fel man kan ha!
Det gick iaf jättefort och jag är jättenöjd! Fick skjuts hem med Maria också, så det va ju skönt! :)
Mamma och pappa va dock inte lika förtjusta i tatueringen som jag är, men vad ska man säga? Det är ju min kropp, och jag gillar den! :)

Nu ska jag äta frukost och sen blir det staden, estetisk verksamhet på skolan idag, så skulle jag ju färga till håret idag också, men kom på att det är en kass idée när jag precis tatuerat mig typ där! Så ska kolla om jag får flytta fram tiden lite.
puss:*

(ps: Bild kommer när jag orkar lägga in på datorn! Vilket inte kommer ske innan kvällen iallafall! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!