Sänka åldersgränsen på krogen på lördagar? bra? dåligt?

gkjewågke¨w
Dom ska ju sänka åldersgränsen på krogarna i Östersund från 23 till 18 då det räknas som diskriminering att ha 23 på lördagar.
Tycker ni det är bra eller dåligt?
Jag menar, för oss 18åringar är det ju heelt värdelöst att vara 18 i Östersund då det sällan är 18 årsgräns på krogarna här.
Men hur kul är det för 23åringarna att festa med 18åringarna då?
+ att det är riktigt många 18 åringar som faktiskt är riktigt omogna för sin ålder, och jag förstår 23 åringarna om dom inte orkar festa med sådana.



Jag tycker just nu att det är asbra att dom ska sänka ner till 18, då jag kommer kunna gå på alla krogar..
Men när jag är 23, hur vill jag ha det då?
Men samtidigt, när man fyllt 18 ska man ju räknas som vuxen, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!