Sanningen är, att utan dig är det inte min värld.

Idag började jag dagen med Geografi, sen matte!
Seriöst, jag hatar matte, det är det värsta jag vet!
Satt iallafall tillochmed över rasten och försökte jobba, efter skolan följde mina fantastiska vänner Ida och Moa med mig till Försäkringsgrejen och sen till Forex och fixade lite med växling av pengar och så. Åker ju på söndag!
Tänkte även gå ut ikväll, men kom hem och kände mig för trött! 
Så ikväll har det blivit chips, vindruvor och Idol!

Nu sitter jag och lyssnar på Magnus Weideskog och ska snart sova! imorgon ska jag packaa!
puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!