Sen en tid tillbaka.

Sitter just nu och lyssnar på Melissa Horn medans jag sitter och nördar lite folks bloggar :)
Jäklar vad melissa är bra, älskar hennes låtar! :')


Ridturen idag med mamma blev verkligen jättemysigt!
Jag red Lusse och hade Lillan som handhäst, och mamma red Sunna barbacka :)
Blev bara en skritttur med tanke på lillhästen, men med perfekt väder och härliga hästar kan en dag inte bli bättre !
Har även städat klart på mitt rum idag, min lillasyster har gjort det mesta faktiskt.
Så tack till henne!


Nu ska jag sätta mig och fortsätta med det jag höll på med, mycket intressant :)

puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!