sleeping sickness.

Idag fick jag verkligen kämpa mig upp ur sängen..
Kändes som att vakna upp med den värsta bakfylla någonsin + migrän. Helt värdelöst.
Gick iallafall ut och tog ut hästarna och då kom hovslagaren också, perfekt dag, inte.
haha, aja, jag har iaf bara suttit framför teven idag och tagit det lugnt!
Eller.. jag tog en paus mitt i allt spännande tv-tittande och åkte ner till Nälden och tog mig en ridtur på fina Juni!
När jag gick ut och började rida va det rätt fint väder, så tyckte inte jag behövde ta någon jacka, när jag kommit ca. 100 meter från gården börjar det regna rätt mycket, regnar hela ridturen tills jag hoppar av hästen och ställer in henne.. Då kommer solen igen!
haha, så typiskt min tur den här veckan! haha, åh<3
Hon gick iallafall riktigt fint, och vissa dagar känns det som om jag bara skulle ta och lägga ner mina hoppdrömmar och kanske satsa på dressyr istället? Jag har ändå aldrig haft någon större framgång i hoppningen, även fast det är det jag tycker är absolut roligast med ridning..


Aja, nu ska jag lägga mig och hoppas huvudvärken går över ikväll, ska försöka ta mig till skolan imorgon, eller ah.. körskolan iaf!:)




jfewpfjew
mysigaste känslan, någonsin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!