Sovmorgon eller ledig?

Mina funderingar på kvällarna har nästan alltid med nästa skoldag att göra..
haha, typ vad man ska ha på sig, när man ska kliva upp för att hinna med, när jag börjar, vad jag har osvosv.
Och imorgon har jag först sovmorgon till 12, sen svenska i 3 timmar då vi läser en bok och sedan slutar jag. Jag har ingen körskola eller något att göra imorgon efter skolan. Och läsa kan man ju faktiskt göra hemma också.
Så jag vet inte, antingen kliver jag upp, åker till skolan för att läsa en bok och sen åker hem igen, eller stannar hemma i sängen.
Haha, själv tycker jag sängen låter bäst, så det är nog det jag tänker göra.
Så ha det kul på skolan imorgon alla, jag ska sova :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!