Standing where you left me.

Ligger just nu i sängen med katten och spelar wordfeud med lite människor! Haha, underbara spel!
Ni som inte har något för er kan ju spela med mig ;)? Kajsawallen heter jag där iaf! Oslagbar! ;)
Varit ute och gett hästarna frukost inne idag, det regnar, och hade jag varit häst hade jag inte velat gå ut nu.. haha!
Så jag tar nog ut dom straxt innan jag åker till staden!
Nu ska jag duscha och göra lunch tills mamma kommer hem, kanske även läsa lite i boken, har inte ens kommit halva och den ska vara utläst nästa vecka.. ändå tycker jag att jag läst rätt mycket.. haha, fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!