Stundentmössa hit och studentkryssning dit...

Suttit uppe och kollat på tatueringar hela förmiddagen nu!
Åhhh, det står mellan 2 olika motiv, men på samma ställe.. fml!


+ att alla sitter och skriver på facebook nu att dom "bokat studentmössa" eller "bokat studentkryssning" nu!
JAHA`!??!?! som om något frågat eller?
Skitkul för er då!
Suger att veta att jag också kunnat gjort det nu, om jag inte tagit mitt friår till Tyskland.
Hade jag bara väntat och tagit det efter gymnasiet hade jag inte behövt längtat dit varje dag... ! haha åhhhh..
Fast hade jag inte gjort det efter 9an hade det kanske inte heller blivit av? Jag hade inte haft min häst jag har idag, och jag skulle verkligen inte ha samma intresse jag har nu heller!


MEN, det är fortfarande så man sitter och stör sig något enormt när folk jag gick i samma klass som förut, kommer ta studenten och börja livet ett heeeelt år före mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!