Tidsfördriv.

Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn? Kajsa Elizabeth Julia Wallén
När fyller du år? 24 Juli
Några piercingar? Öronen, naveln och snart tungan! :D
Vad har du på dig just nu? Jeans, vitt linne, kofta.
Vilken årstid är bäst? Sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna en varm sommardag utav att solen skiner in, eller julafton då det luktar jul i hela huset!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag vet vad jag vill, och följer mina drömmar.
Vad är du bra på? Inte ge upp och slutföra det jag påbörjat.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon! Helt klart.  

10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Pauline.
Vem är den roligaste av dina vänner? Moa, Yvette och Cindy typ, men alla är självklart roliga på sina sätt :)
Vem är snyggast av dina vänner?
Har bara snygga vänner :)
Vem är mest partyprisse?
Haha Cristhian kanske? eller Goffe!
Vem är den du helst har filmkväll med? Massor.
Vem av dina vänner är mest "evil"? ..
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? Hmm.. blir nog Emelie eller typ Ida!

10 Frågor om idag

Vad har du gjort? Ridit, skola, fikat, körskola, stallet.
Har du varit glad idag? Till och från.
Har du varit ledsen idag? Ja.
Har du gjort något bra idag? Ja :)
Vad ska du göra nu? Ska duscha såfort jag är klart med dethär, sen plugg.
Har du gjort något dåligt idag? Hmm.. nej det tror jag inte!
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch, tårta, mackor.
Har du duschat idag? snart!
Är du trött nu? Njaaaa, lite kanske.
Vad händer imorrn? Skola och rida!

 

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Christelle
Vem sms:a till dig senast? Conny
Vem sms:a du till senast? Ida

SPORT

Går du på någon sport?
Ja!
Iså fall, vilken/vilka? Ridning, så har jag spelat fotboll och även dansat tidigare!
Trivs du med den sporten? Älskar den!
Tycker du att den sporten är rolig? haha jaa?
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? Absolut, kan inte bli mycket gladare än när jag rider!


MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? Kapten Röd – Ju Mer Dom Spottar
Vad gillar du för musik? Håkan, melissa, Mcfly, haha, gillar typ allt!

KÄRLEK

Är du kär just nu?
Nope.
Har du kysst någon idag? nej.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? Nepp
Har du ett förhållande? Nej
När går gränsen vid otrohet? Beror på. 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej det har jag inte.
Vem kramade du senast? Mamma
Vem kysste du senast? -
När hade du sex senast? -
Är du romantisk? Haha ibland kanske.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej.
Är du svårflörtad? Haha, lite kanske? 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -
Hur länge höll det? Haha, vet inte hur seriöst det var.. men kanske 1 månad, max! är inte förhållandetypen!
Har du lekt med någons känslor? Det har jag nog, men inte med flit.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu - singel!
Är du en bra pojk/flickvän? Det hoppas jag
Hur många har du varit kär i? 1 och en halv kanske! haha.
Vem sov du senast bredvid? -
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?

När fick du din första kyss? 6an tror jag.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Eftersom jag inte vill ha förhållanden så blir det en " - " där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!