Älskade "Balou"

Har rätt nyss fått reda på att min älskade, ÄLSKADE "Balou" (nuvarande namn "Balador" ) ska gå till auktion i vechta snart..
En sån underbar häst, att dom ens kan sälja honom vidare? jag skulle göra ALLT för att få ha honom i min ägo..
Men nu är han 6(!) år, jag började träna honom när han va 3.. han har kvalat till tyska mästerskapen och gått klasser som 1.30. Dock hoppar han inte vatten, vilket antagligen är anledningen till att Sören Pedersen säljer honom..
Han skulle kunna blivit hans nya internationella stjärna.
Jag saknar honom, jag vill ha han. Han måste inte hoppa vatten med mig om han inte vill, han kan bara stå i mitt stall och mysa, precis som han gjorde i Tyskland. Jag hade ALLTID ett leende efter jag varit med den hästen, vek mig av skratt på ryggen för han alltid lyckades liva upp stämningen med ett och ett annat bus han hittade på.
Gaah, han är min drömhäst. Ge mig honom tack!
Jag tänker alltid förlora hoppet om att jag ska få träffa honom igen, han är min stjärna och det kan ingen ändra på!


balou hoppar;)egrgerghbalou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!