Äntligen Helg!

Idag hade jag en riktigt dryg dag på skolan, drog lite tidigare och fixade födelsedagspresent till Emelie.
Haha, hatar att bli busted när man är och handlar det hon ska få.. -.-' så det blev något helt annat än jag tänkt mig ;) hihi..
Sen åkte jag och Ida hem till mig, tog hand om min häst, sen lämnade jag Ida hemma och jag åkte ner till Nälden och red med Christelle! Asmysig ridtur, älskar att vara ute och leka med Juni när hon är pigg och på bra humör, hihi :)
Efter det åkte jag hem och hämtade Ida, så åkte vi och fixade lite hos Astrid, haha, jag har faktiskt 3 stycken stall att ta hand om den här helgen, dvs. 7 hästar! ojoj, heja på!
Sen åkte jag och Ida till stan och åt godmat med några tjejer och självklart födelsedagsbarnet Emelie!
Nu är jag hemma, ska snart brumma iväg till Astrid och ta hand om valpisen och Viggo och sen ska jag sova!
Ladda aslång dag imorgon, puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!