Det är något med dig som gör dig speciell, jag kan bara inte sätta fingret på det..

Sitter och lyssnar på mysmusik och kom nyss hem ifrån Wången, har tränar Juni med Christelle som red Scoopen :)
Skrev fel i förra inlägget och det ska självklart stå "nälden" och inte "wången" haha!
Juni gick helt underbart idag, lite stel i början men på slutet var hon som ett moln att rida!
Dock har jag sån träningsvärk så jag kan typ inte gå, och när jag ska resa mig upp tar det 1000 år..
Idag hade jag dessutom redovisning i Internationell Ekonomi idag, det sög. haha!
Men nu ska jag faktiskt lägga mig och kolla på filmis, puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!