Fredagskvällen.

Igår hade jag först engelska och Tyska på skolan, sen brummade jag hem med bilen och städade undan efter kaninen som bott här ett tag, och fixade och tog in min häst :)
Medan jag satt och var forever alone på en fredagskväll och kollade på Notting Hill fick jag ett sms ifrån Yvette som undrade ifall vi skulle ut och driva lite :)
Så det gjorde vi!
Och spionerade på fester.. haha, vi är så töntiga - men oj så roligt vi hade!
Kom hem vid 1 och gick och la mig direkt. Nu ska jag kliva upp och klä på mit ridkläderna, så ska jag till Astrid och rida ut med henne på ponnyerna, sen ska jag till Christelle och rida ut på Junihästen.
TAGGA UTGÅNG IKVÄLL DÅÅÅ!!!! :D:D:D yeey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!