hold your head up high.

Klockan är nu 13.20 och jag klev precis upp. påklädd och sängen är bäddad. BRA KAJSA!
Fick ett samtal "imorse" och jag ska upp på wången idag och rida lite hästar åt Astrid :)
Ska tillochmed köra 2 hästar upp! Alltså herregud, jag är asnervös redan!
Tänk om jag kör i diket eller gör något annat tokigt... gaaah!
Men nu är min kusin här iaf, så jag ska väl ner och dricka kaffe med dom och sen ska jag ut till min stjärna. Idag känner jag på mig att hon är bäst på att bli klappad, haha.. hade det inte varit så galet kallt skulle jag lätt gått på en promenad med henne idag, men nej, inte idag.. Och hade hon inte varit så dum i transporten kunde jag tagit med henne, men nej.. haha, åh, ungston <3
Men jag slänger in något mer inlägg senare! puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!