I'm only as tall as my heart will let me be, and I'm only as small as the world will make me seem.

Lördagen blev allt annat än nykter, haha, dåligt kajsa..
Trasiga klackar och en superglad Kajsa resulterade i att jag fick gå barfota hem till Anna och vaknade upp med sträckningar i vaderna.. Så söndagen blev en väldigt, VÄLDIGT, stilla dag då jag skrek såfort jag rörde benen.. haha!
Idag har skoldagen kännts jättejättelång, och vad fan vill dessa ettor? Alltså, nu ska jag inte dra alla under samma kam, och jag menar självklart det här "gangstergänget" idioter.



Just nu sitter jag och lyssnar på fin musik och planerar upp morgondagen som kommer spenderas med mig själv, en spritflaska och godis. haha nej, men ensam blir jag nog :( Om inte någon snäll själ vill hitta på något (a)
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!