Långa och intensiva dagar..

Hejsan, kom en för en liten stund sen från hoppträningen.
Mulle (som ponnyn så vackert heter), var väldigt het och dryg idag, men sista rundan gick han faktiskt helt okej!
Bara han får lite balans i galoppen och orkar bära upp sig själv, samt kommer tillbaka istället för att springa iväg efter hindren så blir nog även han en riktigt fin ponny :)
Stannade kvar och kollade en timme, och sen blev det så sent..
körde även transport för första gången idag, första gången någonsin jag hade något mer plus bilen, så vad det en häst i -.-' haha, lika bra att lära sig den hårda vägen!
Nu har jag duschat och ska sova, så jag orkar med morgondagen, för tro mig, den kommer verkligen inte bli mycket kortare.. haha, puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!