Make up your mind.

Onsdag. Japp, sjuk idag igen, hehe, känns som att jag aldrig kommer komma ifrån den här förjävliga förkylningen!
MEN, idag va det så galet fint väder, så först tog jag och gick på en promenad med min häst, och sen drog jag och Anna ut på en mysrunda med Garpur och R.. någonting ;) haha..
Efter det åkte jag till Astrid och först longerade jag och sen red jag Mulle, tror longeringen hjälpte extremt, gjorde ingen galopp idag då han är så jävla ostadig och ridplanen är rätt liten.. men många övergångar skritt - trav - skritt, och tro det eller ej, men på slutet gick han med lågt huvud och höjde upp ryggen helt okej, kunde tillochmed sitta ner i traven!
Kom hem och va heelt slut, jag menar, jag har inte rört mig på flera dagar, så blir det en sån här dag!
Men nu ska jag ut och ta in mitt hjärta, och sen ska jag nog sova, tröttis :)
puss :*



Min alldeles egna svarta fara :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!