nytt mål, nya gränser.

Nu ska jag äntligen ta itu med mitt extremt onyttiga liv!
Sätter ner foten för mig själv, tänker inte lyssna på andra, utan tänker sätta upp min egna diet.
Måndag: 3 påsar chips, 5 portioner mackaroner, 3 st Color ... haha nej! Slut med sånt där!
Numera blir det hårt bröd och vatten ;) Nej, inte det heller.. barnmat kanske? haha, usch!
Nej, jag tänker inte göra det här för att "banta" för jag tycker jag är för fet.
Utan för att göra någonting åt mitt extremt onyttiga liv som bara består av onyttigheter, får jag 2 valmöjligheter, en nyttig och garanterat godare, och en annan med jävla massa onyttigheter, väljer jag garanterat den onyttiga bara för att..
Så från och med imorgon blir det nytt som gäller. Och inget godis annat än på fredagar, och blir det utgång så jag dricker (vilket jag knappast tror kommer hända mycket det här året) så blir det inget godis för den veckan, vatten istället för dricka osv!



Wish me luck! :*

Jag vet, jag är en bra förebild för de små ;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!