Second chance.

Hejsan!
Igår hopptränade jag 4 hästar med Sara på Wången, ajajaj säger jag idag! Men det va en galet bra känsla att få komma över lite hinder igen, det var saknat måste jag säga!
Idag har jag iaf träningsvärk i magen och bakre lårmusklerna, dom precis under rumpan typ! Gör galet ont att typ gå i trappor och sånt.
Idag har jag först haft Matte i skolan, sen rättskunskap. Jag älskar verkligen rättskunskap, sånt nöje att gå till dom lektionerna tycker jag! När jag kom hem åkte jag direkt ner till wången och red på Juni!
Lite småhet och spänd, samt ville hon jobba i den höga formen idag medans jag va helt inne på den låga... haha, så typiskt! Men jag fick henne dit jag ville, så jag är nöjd!
Nu ska jag läsa igenom min del av talet jag ska ha imorgon på internationell ekonomi och sen ska jag sova!
Så godnatt finisar! :*



Kommentarer
Louise

Åh, riktigt snygg design du har! :D

2012-02-06 @ 22:24:17 | http://louisewendt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!