Sjuk, sjukare.

Idag har det varit ännu en till dag hemma i sängen, sjuk och äcklig.
Haha, så less nu, tänker åka på skolan imorgon iaf, Tyskarna kommer ju på torsdag, så är nog lika bra att jag ser till att bli frisk tills dess!
Nu ska jag ut och leta rätt på ett av mina hackamore som jag inte använt sen jag hade Remo(!!) så frågan är ju om jag kommer hitta igen det.. Sålde ju med mitt bruna, vilket jag ångrar, då jag bara har svart kvar :/
Sen blir det att äta lite mer soppa och sen blir duschen och tagga skola imorgon, hoppas på sovmorgon! hehe, puss :*


remo
Min gamla älskade trotjänare. Love you <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!