Torsdag och Träningsvärk.

Hejsan. Igår var jag på gymmet och sprang 45 minuter och sedan körde lite mage, så idag har jag träningsvärk. Och nej, jag trodde verkligen inte jag skulle orka springa så längre, ska dit ikväll igen, så får se om jag orkar springa samma sträcka idag ígen!
Idag har jag förövrigt haft sovmorgon till 12 och sen har jag haft Geografi och Geografiprov, samt valt ut tapeter till mitt rum osv. Det kommer inte bli som jag vill, tyvärr.. Men ni får se kort på det när det är klart!
Funderar också på att byta blogg, till en annan där man kan göra blogginlägg ifrån mobilen. Eftersom jag inte kan göra det på blogg.se eftersom jag har en samsung och ingen Iphone.. haha!
Men nu ska jag skriva träningsdagbok, sen mocka, och sen blir det staden med gymmande så ska jag hämta pappa på tågstationen. Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!