4 saker ni kanske inte visste om mig.

* Jag är väldigt känslig när det gäller samtalsämnen vid matbordet och när någon tuggar/sväljer så det hörs. Jag blir äcklad för ingenting och stör mig fruktansvärt på när någon inte kan tugga knäpptyst.


*Jag föredrar nästan mer slappa hemmakvällar när tv:n och datorn är mina bästa vänner än utekvällar med mina vänner. Ja, det här säger ju tillräckligt. Visst är det kul att vara ute och dansa och ha kul med vännerna, men hemmakvällarna är alltid de mest lyckade kvällarna!


*Jag hatar när folk pratar med mig och jag inte har lust för det. Svarar jag inte, brukar det betyda att jag inte vill prata, så det är ingen mening att ni fortsätter försöka prata med mig. Behöver inte betyda att jag är sur på någon, har bara med mitt humör att göra..


*Jag är jätterädd för Turkar, spädbarn, gamlingar och handikappade. Jag vill inte ses som en rasist eller något liknande, jag har absolut inget emot dom, accepterar dom som dom är osv.. men jag tycker bara dom är fruktansvärt obehagliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!