Alla vet hur jag ska va, men jag vill bara va jag, just den jag är.

Alltså, det här med att Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset..? Varför ska alla o-hästiga-människor vara så galet negativa? Nu fick ridsporten äntligen en chans att synas i samhället, då inte median hjälper oss så mycket, så va det här ett ordentligt kliv för oss. Så varför inte bara le och vara glada för vår skull, och för roffes skull? Att hans hårda arbete för att få ett fint namn för Sverige ska belönas i hans hemland är för mig en självklarhet!
Hellner kommer ha fler chanser, han är ung och har många priser framför sig!
Men aja, skitsamma!


Idag har varit en rätt skön dag. Kom in till stan och där visade det sig, ännu en gång, att jag inte hade någon riktig lektion.. så jag satte mig och skrev lite på min Novell som ska vara klar senast idag, men jag fick nog till Fredag på mig!
Sen tog jag och brudarna, Ida och Saga, en tur med bilen och åkte till Wedan och käkade god macka och sen körde vi runt lite mer i staden :)
Kom hem, tog in min häst och lite sånt, åkte upp till min syster och blev bjuden på mackaronipudding - aaasgott!
Och sen åkte jag in till stan i snöstormen och hämtade min syster från fotbollen ;) Btw, jag tänker nog alltid hämta henne där när jag såg galet fina killar där ;) haha!
men nu ska jag sova, ledig imorgon! ;) puss!! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!