Äntligen en bra dag.

Haha, jag har varit depp på tok för länge nu! Och jag vill inte ens tänka på alla orsaker längre.
Idag har det iaf varit en relativt bra dag, den bättre på länge faktiskt!
Kom till skolan och hade engelska - ja, jag har saknat engelska! Så jag jobbade på riktigt flitigt!
Sen under lunchrasten tog jag, Fanny och en "Testa-på-elev" som heter Olivia, bilen och åkte till lillänge och lämnade in den på reparation, och nej, det är inte jag som pajjat bilen!
Så kom vi till skolan igen och hade rättskunskap, riktigt intressant ämne! Jag råpluggade hela lektionen och hade askul!
Tog halv 3 bussen till krokom, hämtade mammas bil, rejsade till stan igen och sen åkte jag hem igen och åkte till wången och red fina Juni med Christelle för Sara! Riktigt fin häst, grym tränare och en svettig Kajsa fick mig på topphumör.
Åkte hem och spenderade en underbar tid i stallet med min fina. Nu har jag gjort en programuppdatering på telefonen och ska faktiskt sova nu snart. Imorgon har jag sovmorgon till 12 och sen har jag matte b. Men jag ska göra allt för att morgondagen ska bli lika bra som idag! puss :*



jfewpfjew
Ridtur på finJuni i somras! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!