Det är ju tur, att det går bra nu..

HAha åh, min helg kan inte bli sämre! Jag är den där ensamma råttan ingen vill ha, som sitter längst in i ett hörn på en bur och tillslut blir uppäten av en hund. Haha nej, driver bara. Men jag är ensam just nu, alla andra i min familj har åkt in till stan och ska roa sig och eftersom jag inte fick plats i bilen - fick jag stanna hemma..
Jag som skulle rida idag och allt, men det finns ingen bil över så jag tar mig ingenstans.. Tror jag därför ska ut och gå med min hästis nu, hon måste ju öva lite på att komma ifrån dom andra hästarna ibland.
Blir nog träns och benskydd, kanske en gjord eller något så hon vänjer sig vid att det är något fastspänt runt hennes mage! puss :*



Pluppbild på henne från i somras då hon stod på sommarbete och blev jättesmal :(
Men nu är hon fin i hullet och mysig igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!