Got to be strong.

Idag har jag varit ledig, hur skönt som helst!
Klev upp vid 10 och gick ut till stallet och gjorde allt klart där och så. Gick sedan in och städade undan på mitt rum då snickaren ska göra om och isolera mitt fönster typ :)
Sen har jag suttit och skrivit på min novell  hela dagen, har även varit i nälden och gjort lite ärenden till mamma.
Nu ska jag skriva klart min novell, sen ska jag sätta mig med Geografin då jag ska göra prov imorgonbitti och sen slutar jag!!
Får se om jag drar ut med tjejerna på kvällen eller om jag stannar hemma. Vi får se hur det blir!
Men nu måste jag skriva på min novell! puss :*



Att vara snygg är överskattat, jag föredrar att vara mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!