I just need this last wish.

Jag har inte haft så stor varken lust eller tid att blogga nu den senaste tiden!
Men jag har haft en både riktigt bra, och en riktigt kaotisk helg.
Fick träffa min fina vän Calle, va på en asbra krogkväll i Fredags och sen har det bara gått neråt.
Jag hatar min otur, varför får inte jag leva lyckligt som alla andra?:o


Aja, nu ska jag sova så jag orkar skola och gym imorgon, blev ju inte så mycket sömn igår då Emelies ponny Thor gick bort.. och det är en ponny även jag växt upp med nu den sista halvan utav mitt liv, så det känns väldigt jobbigt!
Så oväntat osv.. han bröt benet i hagen och fick avlivas.
Men ah.. godnatt! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!