I may wanna be more than a friend.

Idag har varit en otroligt skön dag, även fast jag hade mina motgångar idag också.. haha!
Först hade vi Tyska och sen Matte. Gjorde egentligen inte så mycket alls idag, eller vi skrev en berättelse om en bild på tyskan, och på matten fick vi tillbaka nationella! Jag fick minst G, och då har jag gjort en del mindre än alla andra! :D
Efter skolan tog jag och Ida och gick på gymmet och körde ett stenhårt pass!
Eller.. haha, först gick vi ett tag på bandet, sen sprang vi och sen gick igen. Sen kände jag att mitt skavsår öppnats igen, så jag körde lite magövningar innan jag satte mig på cykeln och pumpade ett tag.
Så körde jag lite lår och rumpa också!
Galet skönt!
Nu ska jag duscha och sen ska jag sätta mig och läsa klart Shakespeare!
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!