Let's start over.

Har haft en riktigt skön kväll, druckit många koppar kaffe och kollat på en film jag blev helt kär i :')
Gått runt i dom kläder jag trivs bäst i - ridkläderna! Inte för att jag brukar gå runt i dom hemma då jag inte gillar att hästlukten ska sätta sig i huset, men idag blev det så! Och mina mysiga röda, lurviga tofflor! :)
Nu ska jag egentligen lägga mig och sova, men eftersom jag har sovmorgon imorgon till 12 så tror jag inte att det spelar någon roll om jag somnar nu eller om en timme :)
Ska skypa klart med Wille först och se om han har något intressant att berätta för en nyfiken Kajsa!
puss :*



tror jag ska bli blond till sommaren igen, vad tror ni om det :)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!