Liar, and a thief.

Idag hade jag sovmorgon till 12, så skönt! Skjutsade in min syster till staden samtidigt som jag åkte in!
Vi hade ingen riktig lektion, varför kommer jag inte ihåg.. Men jag kollade vad jag fick på min saga, ett VG! Han tyckte jag hade skrivit en MYCKET bra folksaga och att hade det inte varit för mina kassa styckeindelningar skulle han kunnat publicerat den och jag hade fått MVG. Ändå rätt nöjd eftersom jag inte kunde få samma hjälp som alla andra i klassen eftersom jag var i Tyskland osv!
Efteråt gick jag, Moa och Ida till gymmet och gick/Sprang lite på bandet och körde även lite magövningar.
Första gången jag va på gymmet på ett år, men ett av mina nyårslöften är att komma igång med träningen igen!


Mina nyårslöften är förövrigt:
*Komma igång med träningen.
*Ha ett mer eller mindre nyktert år.
*Spara pengar!!
*Skaffa jobb!!

Vad har ni för nyårslöften?


Fick skavsår utav skorna, så jag gjorde inte så jättemycket och eftersom jag ändå inte är igång så gjorde det kanske inte så jättemycket!


Sen gick jag och fikade med Emelie, Ebba och Julia! Efter det tog jag och åkte hem, skjutsade hem några kompisar också när jag ändå va i bilen :)
Sen har jag bara myst med hästen och lite sånt.
Nu ska jag sova så jag orkar specialidrotten imorgon! Godnatt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!