Lill-Lördag? Nejva..

Hejsan fina läsare!
Onsdag idag och jag hade sovmorgon, eller egentligen hemmaträning, men på mitt schema blir det då sovmorgon :')
Sen åkte jag till skolan och hade Matte b, det var lättare än jag trodde, men jag har ju dessutom bara jobbat 22 tal i boken, så det svåra kanske inte ens kommit? Men att jag ska läsa samma klass som dig skrattar jag bara åt, haha, vad fan var oddsen till det? Hur random som helst, så drog du efter inte ens halva lektionen. Det drabbar inte mig, utan dig. Tänk på dig själv och din framtid före vårat misstycke om varandra. 


Sen hade vi tysklandsmöte om vad vi ska göra när tyskarna kommer hit - JAG VILL INTE LÄNGRE!!!
Så det blev alltså varken gymmande eller skoletande för mig då jag skulle hämta mamma i krokom och sen åka och hämta Ellen och Mia i stan!
Blev dessutom lite middag på max med söta Amanda och Isabelle! Nu ska jag slänga på en härlig serie och ligga och tänka, det har jag blivit riktigt bra på nu den senaste tiden.
Imorgon har jag prov - och nej, jag tänker inte plugga. Jag räknar med att turen ska vara på min sida!
puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!