Måndag.

Idag försov jag mig, otippat? Nej verkligen inte!
Klev upp 10 minuter innan bussen kom, jag hann precis slänga på mig lite mascara och kläder innan bussen kom, bra Kajsa! Sen bar det iväg till Alexandra och sen gick vi till folkets hus och skulle lyssna på en föreläsning om sex och samlevnad - trodde vi. Det va en tant ifrån Göteborg som pratade på om självförtroende och att följa sina drömmar. Så under pausen smet jag och Alexandra hem till henne och hon duschade och jag låg i hennes sköna soffa och kikade på Grey's! Riktigt skönt! Sen tog vi en buss til skolan och åt lunch, fick dessutom börja 20 minuter senare idag på Internationell Ekonomi.
Det ämnet tänker jag satsa högt i - ja, den här terminen SKA jag anstränga mig i och få bra betyg!



Sen kom jag hem, lekte lite med min brors barn och sen gick jag ut och mös med min finafina häst! Jag kan inte tänka mig att hon faktiskt räknas som 2 nu!! Och att jag i sensommar/höst, ska rida in henne!
Kan inte annat än längta! Nu ska jag sätta mig och gå igenom min träningsdagbok och skicka in den! För det ska jag också ta tag i nu! puss :*


Hon är så fin, min alldeles egna lilla(?) 2åring! Kroppsbilden fick bli utan huvud då det inte fick plats, och när jag tog ut henne i gången ville hon inte stå bra.. haha! Jag älskar henne! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!