Människor.

Jag är verkligen anti-människor. Dom är idioter, och jag vill inte umgås med folk utan vett.
Idag va jag med om något som gjorde mig sjukt ledsen, det kändes rakt in i själen.
Kanske var det mina humörsvägningar som spökade som är rätt vanligt nu på senaste, men seriöst. Jag blev verkligen ledsen. Jag gör inte mycket ljud ifrån mig, jag är den som oftast sitter och lyssnar och tänker och möjligtvis kan lägga till något någon gång ibland när ni sitter och pratar. Men ni verkar inte förstå mig, ja, jag har djupa tankar och är kanske inte den lättaste människa att ha och göra med. Men jag kan när jag vill, det lovar jag.
Ge mig bara chansen, jag vill också vara med när ni skrattar och är lyckliga. Inte bara när ni kommer med era problem och vill ha någon som lyssnar, för som jag ser det, är ni inte dom som lyssnar på mina. 



Kvällstankar, alltid lika förjävliga. Och det här är faktiskt min blogg, jag skriver vad jag vill och tänker vad jag vill. Ni måste inte läsa den. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!