oj.. haha.

Såg att det blev ett fylleinlägg igår.
Jag kanske ska börja med att hälsa gott nytt år nykter, så GOTT NYTT ÅR!
Igår va faktiskt en riktigt kul kväll!
Klädseln blev ett vitt linne, kavaj och svarta jeans, håret hade jag uppsatt som en bulle på huvuden, ihopsatt med håret på sidorna och så, lockar och ja, det vart faktiskt rätt bra! :)
Gick ner och där satt Jens, Marten och Jens sambo, fickvän (?), Philipp, Heiko, Merle och Lisel vid matbordet och pratade om hästavel, tävlingar, stammar osv.
Det visade sig att denna damen till Jens hobbyköper jättefina hästar, avlar lite och har flera hästar som går tävlingar.
Heiko passade på att fråga om det fanns jobb där för mig (I Kalifornien) när jag är klar med skolan som ryttare. Och det skulle det göra, så jag har nu jobb när jag är klar med skolan! Riktigt skönt och jag är glad över att det blev kalifornien! :D
Drack några öl och glas vin till maten, vi åt r.. något. asgott va det, med massa smällt ost osv! Galet gott! Synd bara att jag inte minns namnet.. och till efterrätt åt vi samma som på julafton. Frusna hallon, grädde och farinsocken (?) gott det också iaf!
Sedan tog vi champangeflaskorna, vilket var 3 stycken och pallrade oss upp till en kulle där man har utsikt över hela staden. Det var inte bara vi som hade den idén så att säga, hahaha! Asmycket folk, grym nedräkning och härliga människor och svinfina fyverkerier invigde mitt år!
Sedan gick vi till mormorn och morfarn och drack vin, vilket jag verkligen inte behövde! hahaha.
Kom hem, tog en öl och lekte runt på facebook ser jag nu dagen efter.
Resten av kvällen spenderades vid toakanten, usch...


Idag lever jag utan mat tror jag, bara i sängen med bra serier!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!