One, two step.

Idag hade jag första dagen i skolan, egentligen skulle jag börjat min absolut sista skoltermin idag, men nej, jag har ett helt år kvar till det..
Hade först Tyska, satt och pratade om allt och ingenting med Ville och Danne som vanligt! Sen hade jag matte, fick reda på att jag ska göra nationella på Fredag. Så nu blir det pluggpluggplugg, för jag tänker inte kugga mig på det!
Fick dessutom sluta mycket tidigare idag, så jag tog bussen till sjukhuset, sen gick jag och hämtade Willes lägenhetsnyckel på hans skola och gick dit och kollade på tv och halvsov tills han slutade och vi gick på stan och köpte massor med godis.
Åkte hem och skulle ta in hästarna, så va dom borta!
Åh vad jag hatar att dom ska rymma när det är snöoväder!! Aja, hittade dom iaf rätt snabbt och ingen skada skedd!
Kastade i mig lite mat och sedan åkte jag ner med mitt godis och datorn till Yvette och kollade på film och pratade lite :)
Saknad tjej det där! Och ändå har vi alltid lika kul tillsammans.
Vi tog oss även ut på en bilfärd och ja.. då hände det här med tåget.
Nu ska jag sova och kolla om jag får låna en bil imorgonbitti utav mamma så jag kan åka till Christelle och rida finhäst :)
puss :*


Absolut den bästa känsla som finns! :').. fast lite (mycket) bättre är det ju utan snön ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!