Resultatet i verkligheten är inte densamma som resultatet i tankarna.

Åh, jag hatar kyla och jag hatar vinter, det gör mig galet deprimerad!
Ja, jag är en kräsen så det ryker om det - jag vet! Jag vet dock inte om det är positivt eller negativt, men det orkar jag inte bry mig om! Jag tänker inte alltid innan jag slänger ut mig saker, men jag säger det jag tycker. Jag följer inte senaste modet, utan klär mig i det jag känner för. Tycker du inte om det - fine! Du måste inte vara vän med mig, idiot.
Nej, jag hade inte tänkt mig att det skulle bli såhär, men vem kan lista ut resultatet utan att pröva "in real life" så att säga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!