Vaska är kul, men jag föredrar att supa!

eller? Nej, för jag sitter här, ensam i min säng, medan de flesta andra i min ålder är ute och super sig redlöst.
Men med tanke på att jag bor långt ute i skogen, så måste jag planera om jag ska ut på fester osv på helgerna. Och nu har jag dessutom kommit in i en period då jag tycker det är pyton att vara full. Mår typ illa bara jag tänker på alkohol och dess lukt.
Haha, fan, vart tog den glada, festliga Kajsa vägen? hon som inte bangade på utgång och dansade på dansgolvet med klackar och ett drinkglas i handen? uhh, saknar det lite. haha, nu ska jag sluta vara så jävla depp över att jag inte är lika festsugen längre och he på ett avsnitt utav den fina serien Raising Hope, jag vill sova ut imorgon, men eftersom min bror kom ikväll med hans barn, är jag nästan helt säker på att barnen kommer komma till mig imorgonbitti och kittla mig så jag vaknar. Bleh. godnatt!


Jag saknar hon jag brukade vara. Vill bara ha tillbaka allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!