Spontana resor och enorma möjligheter.

Jag har inte gjort mycket med Chardonnay under den här veckan, vilket ledde till att hon kom på en ny hobby - förstöra hagen och hälsa på dom andra hästarna.. Så efter jobbet idag fick jag höja tråden och sätta igång strömmen ordentligt på båda hagarna. Nu får det vara färdigrymt!
Det är inte alltid lätt med en tjej i tonåren med energi nog för 10 vildhästar, en dags vila får resultera i en veckas tokigheter.
 
Efter det blev det en långpromenad med Vilda, hon fick springa av sig tillsammans med Sissi's schäfer som är jämngammal med henne. Otroligt vad hundar kan ändras i psyket, när dom var valpar var Vilda stenhård och gav mer än gärna schäfern lite stryk, idag var hon väldigt underlägsen och pep mest så fort han kom nära..
 
 
 
Igår bokades även en resa, en veckas all inklusive på gran Canaria, det blir jag, Amanda och Isabelle's familj. Tragiskt att resan inte blev av medans Isabelle fanns fysiskt med oss, men hon lever med i våra minnen, det är den tröst man får söka sig till!
Sen kommer jag hem och jobbar en vecka och efter det drar jag till Gran Canaria igen, men då med Sara!
När jag kommer hem därifrån väntar mycket möjligt en stor möjlighet för mig och Chardonnay.
Förhoppningsvis väntar en flytt och hårdträning för oss redan i Februari.
Det berättar jag mer om när det är lite mer klart med detaljer.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!