Holsteinbesök i stockholmsdimman.

Dags för en ny uppdatering kanske..:)

Idag var en person ifrån Holsteiner verband här hos oss och kollade in Elisabeths superfina fölunge efter cachas. Jag skulle ställa upp som eventuell översättare med min lagomt dåliga tyska samt chaufför till nästa ställe. 
Tyskan sattes på prov i bilturen till Enskede när vi hade lite mer än 30 minuters bilresa tillsammans. Jag tror jag klarade mig helt okej eftersom vi kunde föra konversationen om många olika saker och det verkade som att båda förstod varandra relativt bra😅
Väl framme stannade jag ett tag och kollade vad för hästar hon skulle kolla på där, det var två superfina hästar efter Casall! 

Väl hemma kände jag inte för att rida då dimman här i Stockholmstrakterna var hemsk idag! Det var knappt så man såg vad som fanns på 4m avstånd. 
Man får vara glad över att tävlingssäsongen är över för iår! Annars går hästarna SÅ JÄVLA BRA just nu:)
Hoppas på lite mer inspiration i Stockholm under SIHS!

Ikväll körde även jag, Mia och ungarna på lite yoga framför öppna spisen med massa tända ljus och rökelser. 
Min härliga ryttarstelhet lyste med sin närvaro när jag nästan fastnade i olika ställningar och mer eller mindre skrek ut när Mia försökte pressa min kropp in i rätt postition😂 
Men det är bara att kämpa på! Snart får vi hoppas att jag också blir lite mer vig och smidig i kroppen💃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!