Ny häst, nytt hem, välkomnar framtiden.

En del har hänt sen sist jag slängde in ett inlägg här! 
Dels har jag varit hemma i Jämtland en sväng efter 5 månaders träning hos Marcus Westergren. Sen har jag även gjort en flytt till Knivsta med chardonnay, mitt i flyttandet lyckades jag även få på mig en foderhäst vid namn cosmus. Cosmus är 17 år, vann 7 års championatet 2004, har gått 1.50m hoppning och är 1.78m hög. Med andra ord en perfekt uppbackning för chardonnay! 
Chardonnay har varit på 3 tävlingar där hon nollat alla, debuterad upp till 95. Nu går vi tillbaka till lite grunder osv, ska kolla igenom henne efter den här säsongen och se så hon är reko i kroppen👌 

Mina två favoriter💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!