Lägesrapport och snöstorm.

Tjenare! 

Jag tänkte ta och lämna en lägesrapport  om hur jag och mina hästar har det☺️

Jag har fått extrajobb som personlig assistent åt en superhärligt tjej och nyligen fick jag också som servitris på en italiensk restaurang i Uppsala! 
Imorgon blir premiärdagen där, då blir det nog att verkligen visa framfötterna så dom vill fortsätta ha mig där! Det blir ju ett otroligt byte med inriktning då det tidigare varit hästjobb eller vård! 

Hästarna jobbar på trots snöoväder. Chardonnay är anmäld till årets första tävling som går i Lurbo där hon ska starta sin första 1m! Hon måste snabbt upp i klasserna nu då lilla tjejen har gått och blivit 5 hela år och förhoppningsvis ska kvala till Falsterbo!
Cosmus får vänta lite längre in i säsongen så jag känner att jag får ordning på allt:) 
Sen har en kvinna i stallet också en treårig häst efter Fantast som jag påbörjat inridning med! Superkul att få ytterligare en inridningshäst på listan👌 
Det har även kommit ytterligare en tjej till stallet med två superfina tävlingshästar! Vilket är perfekt så man kan stötta och peppa varandra när motivationen är i botten👍


Treåringen som är Fantast-Cassini II





Kommentarer
maggan

hej
jag undrar om du har lust att berätta allt som går om hembys akleja.:)
vi ska titta på henne och provrida om någon dag och är så nyfikna på hur hon har haft det innan och hur hennes liv har sett ut. samt vad hon har för kapacitet osv. har du lust att maila mig privat och berätta massor om henne vore jag jätte tacksam, mvh Maggan

2015-02-04 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!