Mål 2015.

Förra året skrev jag målen för 2014 med Chardonnay, vilket inte riktigt gick vägen då upplägget inte riktigt fungerade med mig och min häst. 
Men iår tar vi nya tag och kör ett annat upplägg som förhoppningsvis ska passa oss bättre☺️ 

Målen med Chardonnay:
*Kvala till Falsterbo.
*Kvalar vi inte till Falsterbo siktar vi på Breeders.

Målen med Cosmus:
*Rida någon 1.30.
*Få alla muskler på rätt ställe och få självförtroende på banorna. (Jag) 

Målen med piloten:
*skaffa sig självförtroende.
*Våga sätta mål.
*Träna både mentaliteten och fysiken.
*Lära sig rida.

Så nu håller vi tummarna på att det här går vägen💪👌


Fina Chardonnay på p&j hos ccstud. 
(5år, Clinton II-Carte D'Or)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!